SUUNNITTELUVAIHEEN KUVITUKSET

 

Tilan tai tuotteen suunnittelussa 3D-mallinnuksen avulla nähdään aikaisessa vaiheessa, miltä lopputulos tulisi näyttämään. Kuvakulmia voidaan muuttaa tai toteuttaa animaatio, jossa kohdetta voi tarkastella eri suunnista.

 

Esimerkiksi myymäläsomisteiden tai messuosastojen suunnittelussa muokattavat asiat on helpompi huomioida, ennen kuin lähdetään toteuttamaan valmiita rakenteita.

Tuotekuvat jo ennen valmista tuotetta?

 

Tuotekehityksen loppusuoralla tuoteen viimeistely ja tuotteen markkinointi kulkevat usein rinnakkain – ja vauhdikkaasti. Pukkilalle toteutimme oheiset tilakuvat 3D-kuvituksina, joissa mm. laattojen värien vaihto on tarvittaessa helppoa. Kuvasarjan toteutus oli edullisempaa ja hallitumpaa, kuin perinteisen studiovalokuvauksen toteuttaminen. 3D-toteutus mahdollistaa myös kuvasarjojen jatkamisen visuaalisesti yhtenäisenä.

Kuva kohtaa kohderyhmän.

 

Kuvasuunnittelussa ja toteutuksessa on ymmärrettävä kohderyhmän ajattelutapa ja maailma. Hyvin suunniteltu ja toteutettu kuva nostaa huomioarvoa ja säästää siten myös mediakuluissa. Kallein mainos asiakkaalle on edelleen se mainos, jota ei huomata!


Helsingissä järjestettävät MP-messut on yli 50.000 kävijän vuosittainen tapahtuma, joka kerää yhteen laajan kirjon alan harrastajia ja muita moottoripyöräilystä kiinnostuneita. Rikhard Luoto loi tapahtuman kampanjointiin mustanpuhuvat kuvat, joista asiakas valitsi kampanjakuvaksi alemman version.

Mikä on sinun tuotteesi?

 

Viimeistelty tuotekuva viestii aina myös laatua. Toteutamme vaikeatkin tuotteet, kuten kooltaan äärimmäisen pienet tai erittäin suuret, korkeakiiltoiset tai erikoiset materiaalipinnat juuri halutunlaisiksi.

Kuusamon Uistimelle toteutetussa kuvassa havainnollistettiin UV-lakkauksen vaikutusta kalan näkökulmasta.